odada 4 kisi- yarim kalan yazilar ..meydana cikti

Oda da 4 kisiyiz, orda olmayan 2 kisinin hayatini konusuyoruz, baska seyleri, kararlar aliniyor, birgun bize hesaplari soracak kisiler yok,
 
bunlar kizim ve oglum, herseyden habersiz day care ve ana okularinda bizleri bekliyorlar..
 
4 kisi .. tipik bir aileyi temsil eder bu sayi, resimlerde , kitaplarda 4 kisilik aile,anne,baba ,bir erkek bir kiz cocuk,
 
ne kadar sanslisiniz dediler ikinci cocugumuz erkek olunca, takimi tamamladiniz, o kadar sanslimiydik ?beceriksiz oldugumuz kesin, 2 ay once bosanan ailelere cocuklarla ilgili mecbur toplantiya gittigimde, beceriksizlik konusunda yalniz olmadigimi gordum, odaya sigamayan aileler,anneler ve babalar, dusunun hergun boyle.. ne kadar cok kisiyiz ,sevip bir sekilde evlenip , cocuk yapip beceremeyen..
 
 
bazen ilerde cocuklarima ne diyecegimi dusunuyorum, su an bazen icimi koparan hirs, sinir devam edecek mi? yoksa bekledigimden olgun mu olacagim ?? 10-15 yil daha var oturup onlarla bu konulari konusmaya, bana kizacaklarmi acaba? babalari geri donmek istedide ben kabul etmedim diye hala hak verecekler mi ?
 
bugun avukatim kocandan ne kadar nefret ediyorsun dedi .. cunku ilk defa 4 kisi ayni odada oturduk ve konustuk, arada sinirler gerildi her zamanki gibi, her adimi bosanmanin ayri bir iskence , ayri bir sabir tasi..
nefret degil kizginlik.. belki oda degil ..daha atamadim ustumden ..  kendimede kiziyorum, nasil olurda goremedim ?? neden secimlerim bu kadar kotu ..
 
benle 2 resmi tartisiyor, babasinin hediye verdigi 2 resim, geri istiyor,  bunlar konusuluyor, kim neyi alacak, evlere ne olacak? hersey maddiyatta ? maddiyat bir sekilde yerine konur.. yapilir edilir.. zamanla onarilir..
 
kalp nasil onarilacak ? yada feda ettigim sey, ailemin cocuklarimin bir yil gorememesi ? hasretle beklemeleri .. ya birsey olursa, oglum tam herkesi ogrenirken ailemden birini taniyamadan.. ya bana birsey olursa ailemden tamamen uzaklasirsa.. nasil odenir ?bunlarin bedeli nedir ?
 

About esenmoya

images of heart
Bu yazı aklimdan gecenler içinde yayınlandı. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

Yorum bırakın