Siyahin Hikayesi -3

Black-Rose-04– kapi kalmadi siyah , o kapinin anahtarini birisi aldi geride getirmedi, kapi acik kaldi,gelen giden icinden birsey alip goturdu evin, goturecek birsey kalmadiginda, dolaplari soktuler,pencereleri aldilar, duvarlari yiktilar

sustuk .. baska turlu anlatamiyordum kaybedisimi , caresizligimi .. hep ben degil baska birseydi

suskunlugum onu huzursuz etti ,

“seni tanidigimdan beri duygularin konusunda kendine bile durust degilsin” diye bagirdi.

ilk defa siyahi boyle gordum, isyankar , canimi acitmak istiyordu, hic dusunmemistim aklima gelmemisti, kendimle benim sorunlarimla, ozlemlerimle SIKINTIlarimla bencilce o kadar mesguldum ki, zirhimi bulup ustume giymek istemistim,

hic “sen nasilsin” demek aklima geldi mi?

Onun benim yuregini okudugu kadar onun yuregini okuyabildim mi ? acaba diye dusundum ..

unutmustum siyahin hayatima girdigi ani ,”O” nun varligi ile ayni zamana denk geliyordu, ikisi ayni zamanda hayatima girmisti. Sonra siyah ozgurlugunu yitirmis, “O” kaybolmustu.

Ikisinide birakan bendim

“O” bana demisti ..yillar sonra gordugunde beni “sen beni terkettin, simdi ben seni birakiyorum” diye

siyahin ozgurlugunun alinmasida benim sucumdu, onu ele vermistim . Biliyordu bilmeden yaptigimi biliyordu, ama cani yanan bir insanin beyni affetsede gonlu affetmez .. eski yarami kapayamadigim yarami yuzume vurarak yillarca kalbimi hapsettigim askimi bana hatirlatarak beni tekrar oraya sokup kendince intikam aliyordu

anlamistim

ona borcum vardi, onu bir zirh olarak kullanirken onun ne kadar darbe aldigini kirildigini farketmemistim.

Ona bunlari anlatmaya kendimi zorunlu hissetim

“eve geldik”

“guluyorduk konusuyorduk, yanima tasindigindan beri hic bu kadar yakin ve sempatik gormemistim onu”

“sarilmak istedim , sarildim, sonra birden kendimi geri cektim sacma birsey yapiyordum ozur diledim”

“telefon etmeliyim” dedim

arkamdan geldi..elimden tuttu kendine cekti, ,, telefon edemedim, “yapma bu halde yapma ”dedi ..

sarildi bana, yuzumu aldi, optu beni “galiba ben seni seviyorum” dedi, anlamadim

“seni seviyorum” dedi .. ilk ve son kez , orda kalbimi karistirdi iste

“sence gercekten sevdi mi?” yoksa sarhos muydu?

“bugune kadar ogrendigim birsey var siyah , ozellikle senin kapali oldugun donemde, hersey bir an icin gecerli aslinda, ama biz o an dan o kadar mutlu oluruz ve birakmak istemeyiz ,sevgi asktir, hersey bu turlu duygular hatta kiskanclik kirginlik, o ani tekrar yakalama arzumuz yada birakmak istemeyisimizdir,o ani cok sevdim cunku film gibiydi, anlatamiyorum bile bir daha yasanmasi mumkun olmayan bir an di o da oyle bakti”

“ne oldu da bitti O an”

“sabah oldu, sabah herseyin baslangici derler yeni gun yeni umutlar ama bazen sonudur ,guzel bir ruyanin,umudun,hayallerin gozunu acarsin ve gercek dunya tam karsindadir”

kizgindi bana ve ondan sonra onu terkedene kadar kizgin kaldi sadece gitmeden onceki gun cok uzuldugumu gorunce aldi beni gezmeye cikardi saatlerce birlikte yuruduk.

-belki oda asiktir, ne yapacagini bilmiyordur,

-bana mi? Sen demedinmi cop tenekesi tiplisin diye ?

-peki niye kizdi sana ? ..

-bilmiyorum dedim ya. Kzidirmakta ustume yok, tanri vergisi

gulduk,

“ seni cok ozledim”

-ozlemek “ask” degil karistirma dedi, ozlem eksiklik aramaktir, ask ozlenecek seyi neden olmazsa bile istemektir ?

Neyi hosuna gitti “O” nun

-bilmem, ilk karsilastigimizda, arkadasimlaydi, yeni gelismisti sehre, ilk gecesinden icirmisler bilmedigi birseyle, suskundu kafasi karisik, beni tanistirdilar, gulumsedi, sonra hep merak ettim onu, tanimak istedim, kendi dunyasinda yasiyordu,bazen uzayli olduguna inaniyordum , hicbirsey hic kimse umrunda degildi insanlarin ne dusundugu .ne dusunmedigi belkide ne hissetmedigi belkide onun gibi olmak istedim ..isterken onu istedim

– neden onu cok sevdigini kabul etmek istemiyorsun ?

– cunku sevemezdim hala sevemem

– nerde simdi?

-cok uzakta

suskunlasti siyah

“bana kizgin misin”

“niye?”

“ben sebep oldugum icin”

“kucugum, ogrenemedigin birsey var , ogretemedigim sana sana ask’ina sahip cikmayi ogretemedim beni teslim etmen normal, ve bundan o kadar aci cektigini ve beni geri almak icin o kadar ugrastigini biliyorum ki , nasil kizabilirim sana “

yanma geldi, o zayifligi gitmis onu tanidigim zamanki hale donmustu, onu gordugum zamani hatirladim, ona dogru yurumustum taniyor gibi, dik durmustu, baskalarina bakmadim bile sadece onu gordum, omzuna dokundum, gidip birden sarildim. Beni tanimadigi halde hic sasirmamisti beni birakmadi sonra, ben onu birakana kadar ,

“bazen insan ne yapacagini bilemiyor gitmem gereken bir yer vardi, birisini tercih ederek seni aldim”

“beni aldin ama benim ozgurlugumude aldin”

gozlerim doldu, bazen iyi niyet baskalarinin hayatini mahvediyor bende onunkini almistim istemeden dusunmeden, bazen iyi niyet degil sert olmak gerekiyor, yardim etmek bazen daha ucurumlara sokuyor,

bazen yardim edilen kotu oluyor yuzunuze gulen bir insan , sizden enerjinizi,sahip olduklarinizi aliyor.

Geri istediginizde, sadece “banane”diyorlar

“uzulme” dedi .

“kalsaydik, sende onla kalsaydin simdi seni terketmeyecekti ben ciktim hapisanemden bak sen muabete yattin”

hic bu kadar canimi yakmamisti .

ve durmayacakti biliyordum

zirh bu, seni korumasi icin biraz icerde SIKMASI lazim degil mi?

Black-Rose-04

About esenmoya

images of heart
Bu yazı Uncategorized içinde yayınlandı. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

Yorum bırakın