“tatlı kaldırımlarının üstüne daha çok yağmur yağacak, ıslanacaksın.” Pavese

cengiz5

guzel dostum gittigin yerde bana kizabilirsin ic camasirlarimizi ortaya doktum diye ama yazdiklarinin guzeligini herkese gostermek istedim, beni hep guzel dost olarak sevdigini deger verdigini biliyorum, uzgun oldugumu hissedip moralim olsun diye bana guzel seyler soyledigini, eslerini sevdigini Senaya cok deger verdigini, ogluna taptigini ..

hayata deli gozuyle baska kimsenin anlayamiyacagi sekilde baktigini,,

asagidaki konusmalar birisi 2013 nisan sonunda benle cok konusmak istedigi bir anda , ben disarda ve cocuklarla oldugumdan sohbete eslik edemedim mesajlari gec takip ettigimden kacirmisim , ikincisi temmuz ayinda, ve yukardaki basliktaki sozu soyledigi en son ekim 16 da son konusmamizdan ..

cengizin benle konusmasinda SIKSIK kullandigi terim beden icine girmek, onun gibi olmak, onu daha iyi anlamak ogrenmek onun bakis acisindan bakmak anlaminda kullanilmistir, 20 yildir dostlugumda, kucuk espriler yapsada hicbir zaman sohbetlerimizde cinseligi one cikarmadi, o sekilde bir yaklasmasi olmadi zaten yanlis anlamayayim diyede SIKSIK bana o anlamda degil diye soyler, bende biliyorum derdim, farkindayim cok mesgul ettim ama benim icin onemli bir insan, cogu zaman anlasamaz kavga ederdik hatta uzun sure gorusmedik, kendisi mani depressive oldugundan zaten 3-4 ay ortada gorunmezdi onu dinlemiyorum diye banada cok kizardi cunku icinde anlatacagi paylasacagi cok sey vardi .. insanin icindekiler bazen ilerlemesine engel olur, baska seylerde arar o icindekileri atmasini, belkide baska insanlarda,, biz sevemeyiz cengiz dedim, biz sevecek kedi isteriz .. cok sevmisti SIKSIK bana hatirlatirdi, hayatina giren bir kadin yada esleri hakkinda kotu konustugunu gormedim, hepsine saygi ve sevgi duydu, zaten hepsiylede gercekten sevdigi icin evlendi, sikayet ederdi ama kendisinin hatalarinida kabul ederdi .. yazdikca yaziyor insan, cok yakinim olmedi benim, anneannem koca babam,,o kadar az ki kaybetiklerimi hatirlarim,, keske herseyi hatirlayabilen bir insan olsam, cengizi cok dinleyemedim ama bu sefer bana yazdigi seyleri tektek okudum onu dinlememi anlamami istedigi icin, o anlatamadi belki onu ben bir arkadasi olarak ben anlatabilirim

rahat uyu dostum.. rahat uyu ..

C.S :Deli olmamak sonsuz bir mutluluk.” bu bir delinin lafi olamaz

4/30, 2:36pm  C.S : ayrica teknik olarka yazim hatalari da var yazi da bir de ayrica ozel bir konuyu genel vurup yargilamak dogru degil gibi

4/30, 2:37pm SNbencede

4/30, 2:37pm C.S  ama yazim teknigine daha bir vuruldum

4/30, 2:37pm  SN artistik puan alirim diyorsun

4/30, 2:38pm C.S ya kizim icinde kim var senin

4/30, 2:38pm SN sen varsindir cengiz belki ordan mudahale ediyorsundur  icime yoksa gorunus olarak mumkun degil

4/30, 2:38pm  C.S icinde varolmayi isteyebilecegim ender kisilerden birisin, laf-i guzaf degil.

4/30, 2:39pm SN sagol zaten senden baska iltifat eden yok bole:)

4/30, 2:39pm C.S biliyorsun ben zor iltifat eden bir adamimi, ancak  manikken oluyor bu

4/30, 2:39pm SN  evet depressiveden hayatinizdan kovuluyoruz:)

4/30, 2:39pm C.S ama manik halim digerinden az hallice

4/30, 2:40pm SN evet bende belki manik depressive diyorum yani  olamazmi

4/30, 2:40pm C.S esen, ben insanlara gercekten hissetigim degeri ancak manikken ifade ediyorum ama o sirada boguyorum bir de.

4/30, 2:41pm SN yani en azindna biliyorsun

4/30, 2:41pm C.S sen benim hakkimda ne dusunursun ben az cok bilirim ama inan sen benim icin ozelsin. yani ozelsin derken farklisin.

4/30, 2:41pm SN sende ozelsin cengiz manik hallerinde bazen deli etsende anliyorum ben seni:)

4/30, 2:42pm C.S  en azindan sen benim sarhos etigim birisisin

4/30, 2:42pm SN evet ..nadir anlardan biridir

4/30, 2:42pm C.S kapisindan kovuldugum ve gocunmadigim

4/30, 2:42pm SN bak o zamandan beni sarhos eden olmamistir

4/30, 2:42pm C.S yani seninle normalde olmayan seyler paylasmisimdir

4/30, 2:43pm SN hatirlamadigim icin

4/30, 2:43pm C.S ha sen benim delirdigimi gormemissindir ama  delirebilecegimi de bilirsin

4/30, 2:43pm SN gormedim mi o zamanlar delirmemis halinmiydi:)

4/30, 2:43pm C.S o zaman gormussundur ama ben insani severken beni her halimde sevebilecegine inandigim insani severim ve ben de gizlice taahhut ederim

4/30, 2:44pm SN taahhut etmek ne demek unuttum

4/30, 2:44pm C.S aslinda en kotu aninda onu oldugu gibi kabnul edecegimi

vaadedtmek on kabul

4/30, 2:45pm SN tamam

4/30, 2:45pm C.S neyse bu gizli bir hukuk deliler arasinda

4/30, 2:45pm SN hahaha:) bilinmeyen anlasma

  • C.S iste bu bugun baska birsey oldu sorun da belki buralarda

4/30, 2:47pm SN ne oldu

  • C.S biz neden sisteme entegre olurken zorlaniyoruz

4/30, 2:47pm SN bence sistem zorlaniyor:P

4/30, 2:48pm C.S sonunda sistem zorlanip patlayacak da o donemde biz ne yasayacagiz yani deliligini kabul edip sistemle uzlasamayanlar

4/30, 2:49pm SN bilmem dusunmedim ben deniz kiyisinda olucam  kendimi oldurmezsem

4/30, 2:49pm C.S ne yazikki ben deliyim deyip siyrilamiyoruz

sistem isinde ya normalmis gibi davranip azittigimizda kacacagiz

ya da sisteme direk karsi duracagiz ha babam sabaci olsa direk sisteme diklenirim

4/30, 2:50pm SN ben bir sistem kurmak istiyorum ama hayat bana cok karsi:) oyle sisteme uyamadigimiz icin sabanci olamiyoruz

4/30, 2:50pm C.S simdi oradan yola cikarsak ben sana iltifat ettim LeGuin vari diye LeGuin bunu ongoruyor toplanip bir uzay gemisine binip ANARRES’e gidiyor bizim elemanlar

4/30, 2:51pm SN ben okumadim adami sonra?

4/30, 2:51pm C.S  adam mi :)= vish. VISH daha dogrusu

4/30, 2:52pm SN kadin

4/30, 2:52pm C.S fantastik bilim kurugunun atasi hos bir bayandir kendisi

hos dedigim 90 ninda falan heralde o anlamda hos degil

4/30, 2:52pm SN kafasi calisir anlaminda

4/30, 2:53pm C.S neyse bu hatuncagiz oyle bir ozlem duyuyor ve bunu yaziyor

4/30, 2:53pm SN fantazi sevemedim cok ben ya ondandir

4/30, 2:53pm C.S bizim eski solcularin cok sevdigi bir kitaptir mulksuzler

yok bu kitap fantastik bilim kurgu tanimina cok uymaz LeGuin icimde depresiyor bir  haftadir, 1 mayis coskusu heralde

4/30, 2:54pm SN .. gidecekmisin meydana

4/30, 2:54pm C.S meydan? ya allahin koyundeyimi antalya millet nerede toplansin millet nerede toplanilacagini bile bilmiyor ne meydani

4/30, 2:55pm SN burdada ama biz yaptik topladik

4/30, 2:56pm C.S benim gecmisimi biraz bilirsin, korsan yapicaz deseler direk ordayim ama hicbirseyin olmadigi gibi bunun da tadi yok yani kim nasil ne gibi kutlayacak suphelerim var

4/30, 2:56pm SN cikicam ben simdi oglani alicam  oglan nasil op onu, benim icin

4/30, 2:58pm C.S oy oy deliyiz dedik dinle dedik

4/30, 2:58pm SN dinledik arkadasim ama oglum sokaktami kalsin:)

sen yaz okurum ben cepten ama geri yazmak iskence gibi:(

4/30, 2:59pm C.S ohooo, soyleyeceklerimiz soyledigimizin binde biri

4/30, 2:59pm SN yaz iste eve gidicne yanitlarim

4/30, 2:59pm C.S ben iletisim kurmak istiyorum yoksa yazar olurdum bu ruh halimle

4/30, 2:59pm SN :)iste yaz ben yazar olayim senin icin icime girdigine  ore

yazisini yazmak bana dussun 3-4 konu girdim bitiremedim bende basliyorum kaliyor

4/30, 3:00pm C.S icine girmek istedigimi soyledigim ikinci kisisin

4/30, 3:00pm SN birincisi hayattadir insalalh anney gec kaldim 3 te cikiyor cocuk

4/30, 3:00pm C.S tabi bu cumleyi turkce argodan arindirip anliyoruz

4/30, 3:00pm SN lafa tutma beni ..hadi yaz briseyler firsatta yanitlarim

4/30, 3:01pm C.S 

4/30, 3:01pm  SN evet baska turlu anlamam mumkun degil

4/30, 3:01pm C.S hadi senden ses gelene kadar ne gelirse icimden yazayim

4/30, 3:01pm SN 40 ve 43 yasinda 2 essegiz cengiz

4/30, 3:01pm C.S sabaha kapi,mda polisle uyanmam umarim

4/30, 3:01pm SN tamam:)hadi konuruz

4/30, 3:02pm C.S

yasam aslinda oylesine basit ama oylesine de zor ki,biz tutuyoruz kimi sadelestirip kestirip atiyoruz ama kimi kafiyelerle ve uyaklarla uzattikca uzatiyoruz ben ne anladim bu yasa geldim de saglikli bir iletisim kuramadim iste

yani kimi uzun uzun anlattim aslinda ne dedigimi bilmeksizin ya da tuttum leb dedim sanki karsimdaki leblebiyi bilir gibi yasamdaki ayakta kalma maharetini asil yasami teskil eden iletisimde yapamadik ben 3 kez evlendim, sonra da evsizlendim hangisi saglikli iletisimle oldu, nasi,l oldu, ben kimim, hede-hodo yok bunlari dogru yapamadik cunku dogruyu bilmedik, ogreten olmadi

yataga girmeyi kocalik, yataktan cikmayi karilik sandik

bin tane ben olsam eslerimi dusununce bir kez daha evlenmem ama benim binde birim olsam oglumu dusununce bin kez evlenirim bize kimse demedi “bak oglum 20 yasina gelince dellenirsin 30unda biraz durulursun belki”

bize kucukken kimse su kitabi oku demedi cunku kitap yoktu

benim ilkokul ogretmenim anneme demis, bu cocuk buyuyunce iyi bir adam olacak diye.

okul cikisi bir su birikintisinde bir gazeteyi okumaya calisirken gormus beni, ben animsamam belki animsamak istemem

yani coz seyi yanlis ogrendik, eksik ogrendik, daha dogrusu ogrenemedik.

ben hayatima LeGu,n okuyarak baslasaydim baska bir yerde olacaktim muhakkak, biz adaleti-esitligi ilkokulda arkadasimiz tost yerken kuru simide talim etigimizde kesfettik

bu konuda gocunuyor muyum, asla.

ben o kuru simidi yemeseydim ayni kuru simide yeme olasiligi olan cocugu anlmazdim belki.

ama o kuru simidi yemeden de buyuyebilirdim, kimse kuru simit yemeseydi.

su anda kesfettim ki hayatimda iki kisinin icine girip fantastik olarak tek bir bedeni istemisim.

ilginctir biri sanat egilimleri yogun hissedilir bir hatun (kendisi ilk esim olur, takdir ederim) digeri benden biraz hallice mekanik bir arkadas.

bugun herseyi sorgulayacagim ya, neden?

sanirim temel neden aslinda biz hayata mekanik bakanlar (muhendis kafali tabiri) ile sanatsal kaygilari guclu insanlar ayni ortak noktada birlesiyoruz; ars longa vita brevis.

4/30, 3:28pm

C.S ben ilk esime bir kopru ustunde yasamin patikalari oldugunu ama benim kesfedilmemis yollarda kendi patikalrimi yaratmak istedigimi soyleyip Umberto ECO’ya nazire yapacak kadar edebi yeteneklerim varken aradan uzun bir zaman gecmisken aynini hissetmisken soyleyememis olmam affedilemez.

4/30, 3:29pm C.S her zaman yanlis zaman olabilr, her zaman dogrular bize cok uzun bir yoldan gelebilir. “insana özgü olan hiçbir şey bize yabancı değildir”

oy,oy. ne dokturecektim bir dinleyenim olaydi. biz duvara konusmaya alismamisisiz.

bize once insan gerek ha desin, hi desin, sus desin biz ki insanla varolmusuz

ha biz dedim de ben BEN kim gercekten, durustce ben dediyse onunde gilirim

kirpik, benden bu kadar. iki laf atsan manisfesto yazicam da

ulen hatunlar hep aynisiniz, sus desek caglayansiniz iki laf et desek “vik, vik, bidi, bidi”

4/30, 3:43pm SN Simdi okumam lazim

4/30, 3:49pm C.S fiti fiti

4/30, 3:49pm SN okudum Anladim Ama cepteyim ve yanit vermek zor

4/30, 3:50pm C.S asaf der ki bir insani anlamak bir omur harcamaktir harcayacaksin

4/30, 3:50pm SN Ama yazicam.bak bugun yaziya basladim ayni konu nerdeyse  kalplerimiz birmis

4/30, 3:50pm SN Harcamisiz

4/30, 3:50pm C.S yine vidi vidi vik vik ben severim ama

4/30, 3:51pm SN Sanada begendiremiyoruz

4/30, 3:51pm C.S omrum vik vikle gecti

4/30, 3:53pm SN Burda oglum bana buyudum anne diyor cocukken buyumek kokay buydukce zorlasiyor

4/30, 3:53pm C.S ayni yastalar, benim ki de ayni. ben buyudum, dunyayi bile degistiririm diyor

4/30, 3:54pm SN Hahahah Dogru ama onun dunyasi sizsiniz

Degistirme dimi?

4/30, 3:55pm C.S onun dunyasi kendine has, kendimden biliyorum

guzel bir laf etmisim simdi farkina variyorum. veni, vidi. ben yenmeye gelmedim, kesfettim yeter.

4/30, 3:57pm C.S oglumla ilgi en hos sey bu zaten, biliyorum ki benim gibi dusunuyor. nasil bir mutluluk, dusunmese de ayni mutluluk

4/30, 3:58pm SN Minisen

4/30, 3:58pm C.S oy, oy. ben bunu deyince beni bir dusun hele oy be esen.

gencligimden net animsagim 100 hikayenin 50 lisinde sen varsin ya. buna VISH diyorum.

sen baska bir dunyadasin, burada gece yarisi zaten benden gunduz vakti bunlari kimse duymaz zaten bunlari kimse duymaz veni, vidi. ne mutlu bana. oh ne ala, bir oku istiyorum bir okuma. yoksun diye gobek atsam ayip olmaz heralde ben cocukken cok seye ozlem duyardim ornegin annemin kuzunede yaptigi sucuk dun gibi aklimdadir bir daha o tadi alamadim, ha buna da inanirim buyudukce kirlendi dunya amcamla gece misir tarlasinda domuz beklerken yedigimiz misirlar aslinda ben hic bu dunyanin parcasi olmak istemeden yasadim birgun dediler buyuk adam olacaksin annemin bana almadigi tostun kokusuyla buyudum, neden pabuclarim gicir gicir diye dusunmedim olmayan ders kitabinin odevlerini bir yil onceden yaptim, mutluydum ama.

o cocuk aklimla bile hic zengin olmayi dusunmedim, sadece baskalarinda olan bende de olsun istedim. Hugo dogru demis, yokluk adam, varlik hayvan eder. biz adam olmaya calistik.

adam olmaktan hayvam olmaya bir adim, biz adam olurken adam kalmaya da calistik

donup tum yasam felsefemi yargilamak icin cok yasliyim temel olarak nihilistlikle suclandim, ha tabi yasadigin bir sistem ne kadar suclama araci olabilirse bakinca nihilist olabilecegimi ben de dusunuyorum ama bunca gorusu icinde baridiran bende olmaz bu sanirim kendimle sohbete gectim

cok SIKICI bir arkadasim kendime

4/30, 4:50pm C.S vik vik ses gelmeyecek heralde, uyuyayim mi?

miş’li duslere yatip cek,cakli sabahlara uyanalim her daim. benden yana iyi geceler.

5/1, 12:50am SN okudum cengizcigim her satirini.

inanmicaksin ama okudum

5/1, 12:51am C.S bunu sim di mi yazdin, dunden kalmis bir sey mi?

facebook azizligimi yani,

5/1, 12:51am SN simdi yazzdim simdi okudum cunku

5/1, 12:52am C.S mukemmel zamanlama ben de simdi actim bilgisayari

5/1, 12:53am SN hahaha:P evet bana geldiler ya

5/1, 12:53am C.S dun manik ataktaydim, kusura bakma.

5/1, 12:53am SN onemli degl anlamli yazdiklarin yani benidme dusundugum seyler

5/1, 12:54am C.S keyfin nasil, cocuklar nasil. hersey yolunda mi? manik ken kimseye pek hal hatir sormam bencil oluyorum bol bol

5/1, 12:56am SN cocukarla urgrastim 8 den sonra geldik simdi yorgunum 1 mayisi takip ediyorum kendimce garip bir mutluluk var bende uzun suredir bir aydir falan sonu nereye cikacak bilinmez

5/1, 1:01am C.S eskilerin bir lafi vardir, cok gulme aglarsin diye. ben manikken hep oyle dusunurum, depresife devrilicem kaygisi tasirim bunye kaldirmiyo dogal olarka bu kadar mutlulugu

C.S saat kac orda?

5/1, 1:04am SN gece bir dur annemle skypdeym

5/1, 1:04am C.S pardones mua. boyle soyluyoruz ama nasil yazilir bilmem

tamam, uygun olursan mesaj at, yoksa sana iyi geceelr.

5/1, 1:04am SN .. ben daha insancil oldum cengiz tamam atarim yaticam sonra

5/1, 1:05am C.S yaslandik, hamdik pistik olduk. elhamdulillah. keskelerimiz boyumuzdan fazla oldu

5/1, 1:06am SN olsun genede guzel yasadik be cengiz bakiyorum bir cok insana daha guzel yasadik

5/1, 1:07am C.S yasadik cunku bedel edemekten korkmadik yasarken samsanin bocege evrilisini biz uzun zamana yaydik bir de manikken cok ukala oluyorum, neyin kibiri arkadas bu

5/1, 1:10am SN kotu birsey yazmadin ya

5/1, 1:10am C.S simdi borges’i cok ukala bulurum, okurken e cok zevk alirim

derlerki borges donkisotu yazsa 2 cilt degil 2 sayfa olurdu ama ben onu okumadan en az 500 kitap devirmem gerek ukaladir ama zamani iyi kullanir mesela

5/1, 1:12am SN ben daha sennin mesajlarini okuyamirum

5/1, 1:12am C.S ben sendeki hazineyi sevdim belki seni degil ben birisi bana birsey dediginde anlamamissam 3 cumle otesini beklerim ilk cumleyi anlarim umduyla ilk cumlede anlamadim demek kestiriimciliktir, anlamak icin zaman gerekir

5/1, 1:15am SN aynen arkadasim

5/1, 1:15am C.S rim, rim, rim. takildi ya dilime, ben 2dahi2 anlaminda 2de2 yim ulen ‘ yaziyorum 2 cikiyor, hay ben.

5/1, 1:16am SN benimde satirlada oynuyor kursor

5/1, 1:17am C.S esen cidden seni cok takdir ediyorum ha dun dusunup baktim takdir ettigim bir suru insan var cevremde. dedim bu kadar mi ezik dusunuyorum kendimi yok, o kadar iyi birsey yapmisim ki cevremde hep takdir edebilecegim insanlar olmus

SN  neden tkdir ediyosun

5/1, 1:18am C.S bir bakis. gozu karaligini, yasamdan alabilecegin en ust seviyede almak icin riske attigin kendini. bunu sormam bile abesle istigal abesle istigal kelime butunu olarka bildigim bisey, muhtemelen ayip otesi yeni kusakta

5/1, 1:21am SN bilmemki yani pismanda olamiyor insan

5/1, 1:22am C.S depresif olsam su ictigim icin bile pismanlik duydugum olur

ama sukur depresif degilim su an

5/1, 1:22am SN cengiz yatiyom ben

5/1, 1:22am C.S gorusuruz baska bir bahara

5/1, 1:23am SN iyi gunler sana aman kusmede

5/1, 1:24am C.S mutlu ol, biz nasilsa oluruz

5/1, 1:25am SN ya arkadasim snki bir yil gorusmicez uyumaya gidiyorm yaw:P

5/1, 1:25am C.S ben bile beni bilmiyorum, sen nasil bileceksin

yani sonraki bilgisayari actiginda benim orada olacagim sadece iyimser bir varsayim

C.S veni ,vidi. ESEN. bidi, bidi. uyudun mu sen? ustteki cumleye kafiye yaptim, keske bir gelSEN gelsen de iki laklak etSEN yasam zaten soyleyip duyuramadiklarin isitip anlamadiklarin gibi birsey orataya karisik Türk usulu ortaya karisik deidignde ne istedigini bir sen anlarsin zaten senin karisiginla onun karisigi bir olabilir mi bre gafil dur ben de gidip zibarayim bari, gunlerden neydi, ben melahatin ismini en son ne zaman zikrettiydim bir de karisik kelime eklentilerini severim mis-miy-dim derim baskasi demez, sasarim. zor gelir heralde baskasina bir de uzun uzun udusnup cumle kurana hasta olurum arkadas o cumle beyninde olusmamisken neden baslarsin cumleye

biz beyninde o cumle olusmamislarin yonettigi bir hayati yasiyoruz gibi sahsimdan ornek versem, ben cumleye basladigimda 2 cumle sonrasi vardir aklimda yok monolog bana gore degil, belki bu yuzden yazar olamam yazdigimda biri okuyacak ki ben haz duyup bir diger lafi edecegim iyi bir deneyim oldu, ben yazmayacagim

bildigim butun sanatlari sirayla kullandim

ama sanat bilmek degil hissetmektir, ya vardir, ya yoktur.

iste biz gafil insanlar bunu bilmeyiz, 3 kilo sanat almaya calisiriz

ama sanatin birimi kilo degildir, vakittir. 3 vakte olur hersey ama

veni, vidi. saglicakla.

  • May 1

5/1, 6:40am SN simdi gordum

5

7/15, 1:48am C.S himmm.

bak darilmaca yok. dun seni arayacaktim neredeyse, bulmayi dusundum telefonunu. neden sadece biz bizi anlariz diyoruz. neyse gupegunduz kafayi buldum. onemseme.

7/15, 1:50am SN onemsemem cengiz kac yasindayiz taniyorum seni

7/15, 1:51am C.S ben hidayete ermeyi kacirmis yastayim, sen cok daha genc olmalisin

7/15, 1:52am SN evet 3 yas kucuk

7/15, 1:52am C.S esen bir itiraf, bu yastan sonra cok onemli degil

7/15, 1:53am SN 43 yasindan sonra itirafmi ediyoruz artik:)

7/15, 1:53am C.S evlendigim hatunlarla birlikte aklima gelen sen varsin. bak bunu yanlis nalama, oyle geliyor aklima. sen ozelsin.

7/15, 1:53am SN .. anliyorum cengiz merak etme

7/15, 1:53am C.S raki degil kuran carpsin.

7/15, 1:54am C.S yasamda asil zor olan ne biliyor musun, tekrar derleyemiyorsun hatalarini. paralel evren haz tatmini, baska bir evren yok. ne yazik ki, hatalarimizla bu evren var sadece.

7/15, 1:56am SN hayat bir,denemesi bedeva ama genede bir olene kadar zar atma sansimiz var

7/15, 1:57am C.S kendi kendime guldum dusundugum cumleye senin gibi bir karim olsun, amerikaya 10 milyar borcum olsun avam’im ben, entel dantel gorunsem de

7/15, 1:57am SN hahah aman olmasin ya benim gibi karin valla basa belayim

7/15, 1:58am C.S gecmis zaman, olasiliklar ustune konusuyorum. ben de basa belayim, bilirsin. esen, seni seviyorum. sokaktav karsilassak eminim seni tanirim.

hep boyle kal. kendimle guru duyayim seni tanidigim icin

7/15, 2:01am SN bende canim iyi tanimisim iyiki baska hayatla yasamisiz turkiyye gelebilirsem birgun konusuruz ne haltlar yedigimizi, karin olsam omurlu olmazdi ama dostluk omur boyu hic unutma opuyorum seni cok .. mutlu yillar yattim ben gece 2 sabah 7 de kalkicam

7/15, 2:01am C.S yat ki bende zibarayim, turkish man style orada oldugunu bilmek yeterli. sen esen sin beni hep dusunecegini soyleyen esen

7/15, 2:02am SN oyleyim emin ol:)..

7/15, 2:03am C.S bak yanlis anlama seni seviyorum.

7/15, 2:03am SN cengiz senin neyini yanlis anlicam fistik ya 40 yaslara gelmisiz yanlis anlasak ne olcak

7/15, 2:04am C.S yok sen sey demistin, biz sevmeyiz kedi arariz sadece

7/15, 2:04am SN dunyanin obur tarafinda hapisim

7/15, 2:04am C.S bil isterim bu lafini calsim surekli kullaniyorum

SN :)))

7/15, 2:10am C.S neyse, 2 gun once seni gordum ruyamda hayirdir dedim, hayirmid. rakinin guzelligi baskaymis, ilk kez yalniz ictim. yatin mi simdi. aslinda yanit verecek kimse yoksa yazmak cok tatmin eder biz boyleyiz, ben boyleyim. kimse yanit vermeyecek, bildigimi okuycam, nereden baslamali

sen kucuk ben kucuk..

monalisa siiri, ozeldir.

yuergimde oyle seyler donuoy ki

ne desem bod.

vendettanin ofkesi yuregimde

yarin toprak olacagim

kimse bilmeyecek

haykirmak istiyorum

ben Cengiz

yasadim ama yasamdan istedigimi alamadan gittim.

tum hazlari yasadim ama yuregim bos gidiyorum. bu mu bana reva gordugun yasam

iyiy uykular _ turkiye.

neyse, ben adam olmam. toplumun adam tanimiyla.

(erkek arkadasimla yasadigim kucuk problemi konustuktan sonra bana mesajlari)

10/17, 8:20am C.S himmm. zaman. “tatlı kaldırımlarının üstüne daha çok yağmur yağacak, ıslanacaksın.” Pavese.

  • October 17 10/17, 11:24am SN cok sevdim bunu

hallettik ya bosver bu yasta zten ask mesk olmuyor

10/17, 11:24am C.S  aşk’ı hayal etmek güzeldir, kendisi değil :=

10/17, 11:24am Cengiz Sarıgöz  aşk’ı hayal etmek güzeldir, kendisi değil :=

About esenmoya

images of heart
Bu yazı hayat okulu içinde yayınlandı. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

Yorum bırakın